استامینوفن بده بهش
تا 48ساعت باید استامینوفن بدین،فقط برای تب نیست برای درد هم هست
کلا تا دو روز باید بهش بدین چه تب کنه چه نکنه
هنوز تب نکرده از ۳۷.۵ شروع تبه در کل استامینوفن رو اگر میترسی تب کنه بده همونقدری که بهداشت بهت گفته که اگر تب هم کرد زور نگیره به بچه پاشویه هم از ۳۸ باید انجام بدی اگر باز تبش رفت بالا
تا ۳۷و ۲و ۳ خوبه بالاتر رفت بهش استا بده بزار خیالت راحت باشه خدای نکرده تب نکنه
استامینوفن ضرر داره با سرکه انگور طبیعی بزن به شکمش سه بار
ن از سی هفت نیم ب بالا
سلام عزیزم دماسنج را زیر بغلش گذاشتید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.