سلام
انقباض چجوری میشه ؟؟؟

۳ پاسخ

ببین من شکمم سفت می‌شد
رفتم دکتر گفت برو NST بعد توی اون انقباض نشون داد
شکم و کمرم یه طوری می‌شد انگار یه صفحه فلزی بهش بستن

تو هفته شما ممکنه بچه خودشو یه طرف سفت کنه انقباض نیست

یه چیزی شبیه گرفتگی های پریودی

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونم مامان دلوین جونم ۱۲ ماهگی
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی