دلت سفت میشه کمرت هم درد میگیره
مثه پریودی شروع انقباضه یا چنگ زدن داخل شکم مثه دلپیچه
انقباضای خطرناک و شدید سفت شدن شکم و جمع شدن جنین میشه
انقباض کاذب یا زایمان؟
کنار شکم میگیره با کمرت بد ول میکنه دردات باید نزدیک بهم باشه ینی هر ۵دقیقه تو باید انقباض داشته باشی یا هر ی ربع وگرنه نرو بیمارستان
وایسا دردات نزدیک بهم بشه الا کمه
میگیره چند دقیقه بعد ول میکنه باز چند دقیقه دیگ دوباره میگیره اکثرا اطراف شکم و کمر درد میگیره من ک اونموقع کمرم از درد انگار آتیش گرفته .ی وقتایی هم انقباض درد ندارع حالت زور داره انگار حس میکنی بهت فشار میاد مثل زمانی ک میخای مدفوع کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.