دخترم واکسن زده تبش۳۷/۴هس چیکارش کنم

۵ پاسخ

پاشویه کن با آب ولرم
دعای نور بخون براش برای تب خیلی خوبه

نزار به ۴ ساعت برسه هر ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه بده استامینوفنو
گلاب بریز تو آب گرم دستمال و خیس کن وایسا یکم خنک شه بزار رو پیشونیش و دست و پاهاش با همون دستمال نم دار کن

لباسشو تا جاییکه میتونی کم کن، جاش خنکه خنک باشه
لباس تنش فقط یه بادی باشع و جای خنک

تا ۳۸ مشکلی نداره
اگه بیشتر شد پیگیری کن سریعاً

بهش چهار ساعتی استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری