۷ پاسخ

منم پسرم واکسن دوماهگیشو زدیم 5روز همش گریه میکرد و تب میکرد خیلی سختش بود بهش مرتب هرچهارساعت استامینوفن پاراکید بده

سیب زمنی برش بزن بزار چن دقیقه داخل سرکه بعد بزگزدار بزار رو پیشونیش .تبش میاد پایین .

وای منم همین اتفاق برام افتاد پنج شنبه مریض شد فک کردم خوب شد ولی خوب نشده بود بعد شنبه رفتم واکسن زدم تا چهار روز گرفتار تب و سرفه شدم دیگه دیروز بردم متخصص خوب خوبه امروز

من بچه خالم اینجور شد. فقط تونست با دستمال خیس روی بدنش تب رو کمی بیاره پایین. البته مواظب باش که خونه سرد نباشه لرز بگیره

بچه منم سرما خورده تبش همینه گذاشتمش کنار پنجره خنکه تا بیاد پایین
هر چی پیتز یا میشورمش فایده نداره

سرما خورده بود زدی

سرماخورده بود زدي براش؟

سوال های مرتبط