منم بعد سزارین کم خونریزی داشتم زودم قطع شد نگران نباش عزیزم طببعی
خونریزی هر کسی فرق داره
رازیانه میگن خوبه
منم اینطورم خونریزیم کمه ولی خب انقد تو بیمارستان شکممو چندبار ماساژ دادن فک نمیکنم دیگه چیزی تو شکمم مونده باشه
چار زیره دم کن بخور خوبع
دمنوش رازیانه برای پاکسازی رحم عالیه
خب مگه تا زایمان کردی خونریزی نداشتی ؟
همون کافی بوده دیگه
پاک بشه ینی چی؟
خب اگه ناپاک بشه خودش میاد دیگه، چرا باید چیزی بخوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.