از صب تا شب میشینم خونه به این چیزا فک میکنم روحیمو امروز کلا از دست دادم😔
اره من اصلا هیچی از اول تا الان ویار نداشتم😐
حتی چیزی هم هوس نکردم😂
منم از اول نداشتم و ندارم
بارداری قبلیم هیچ ویاری نداشتم انقدر عادی بودم انگار باردار نبودم حال جنینم کاملا خوب بود
اره من اصلا ویار نداشتم
یه سونو برو فردا
استرست کم بشه
هفته بعد هم میری ان تی انشالله
آره میشه .من خیلی هارو دیدم که سه تا چهار ماه باردار بودن تازه فهمیدم باردارن
بلهه من ازاول بارداریم تاالان اصلا هوس هیچی نکرده بودم😅
اره من موقعه دخترم دیار نداشتم اصلا جوری بود همه میگفتن الکی میگی بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.