واکسن رفلاکس و تشدید می‌کنه عایا

۲ پاسخ

فکر کنم آره چون استفراغ از عوارض واکسنه

ما ک ندیدیم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان مرد کوچیک خونه مامان مرد کوچیک خونه ۵ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی