چای به بخوریم ضررداره یان

۵ پاسخ

نه عالیه

وا ن این چ حرفیه آخه

نه خوبه من یک ماه بیشتر بود سرفه میکردم هیچ دارویی اثر نکرد دوتا به گرفتم نگینی کردم داخل یکم اب جوشوندم نرم شد روزی چن بار خوردم یعنی فقط اون جواب داد خداروشکر سرفه ازم رد شد

نه خیلی هم خوبه بچت خوشگل میشه

نع چ ضرری او کم. خونی کم رنگ بخور

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۲ ماهگی