۱۳ پاسخ

توروخدا چیکار کنم استا هم دادم😭😭😭😭

یاویروس گرفته و چند روز دیگه علائم نشون میده یا دندون اگه نیومد پایین حتما شیاف بزن من دوباری که پسرم بخاطر مریضی تب کرد۳۸به بالا میشد فقط شیاف و ایبوپروفن خوب میکرد
پیاز بزار کف پاش گلاب بزن زود میاد پایین

پاشور کن با آب ولرم ببین پایین نیومد یکی دوساعت بعد ببرش دکتر چون تازه استامینوفن دادی صبر کن تا دارو اثر کنه نیم ساعت دیگه تبش چک دوباره

.@@..سلام قشنگم❤️
.
عکس رو ببین؛ ما داریم خانواده آنلاین شاپ آرایشی‌مون رو بزرگتر می‌کنیم!
🫀به یک ادمین دورکاری پرانرژی و متعهد نیاز داریم که به دنیای آرایش و زیبایی علاقه داشته باشه. کار اصلیت پاسخگویی سریع به دایرکت‌ها، ثبت سفارش و مدیریت استوری‌های روزانه‌ست.
​شرایط اینه👇🏻
سنت: ۱2سال به بالا (حتماً علاقه‌مند به کار)
روزانه: ۳ ساعت وقت بزاری (منظم و متعهد)
وظایف: پاسخ به پیام‌ها، ثبت دقیق سفارش‌ها، انتشار استوری‌های روزانه
حقوق: روزانه 800 هزار تومان (جایزه و پورسانت فروش هم داره)
اگه پایه هستی و می‌خوای با ما رشد کنی، مشخصاتت رو اینجا توی روبیکا پیام بده👇🏻
@nedashaap18
.
اینم کانال دوممونه که می‌خوایم ادمین داشته باشه؛ اگه بتونی مدیریت این یکی رو هم قبول کنی، درآمدت بیشتر میشه🩵
https://rubika.ir/page/shophani
​تذکر مهم: فقط کسانی که واقعاً قصد کار منظم دارند پیام بدهند. ظرفیت محدود است و اولویت با اولین پیام‌هاست.

فعلا استا بده

شاید داره دندون درمیاره اگه عطاری دوروبرت هست به شوهرت بگو گل بنفشه بره بگیره یکم بریز تو آبجوش صافش کن بده بخوره تب میاره پایین

تب بدون علایم بیماری نشانه عفونت ببر بیمارستان دکتر ببینه بهت میگه

من پسرم ۳روز تب کرد ویروس هست

شاید بخاطر دندونه

با شیاف یا استامینیوفن پایین نیومد سریع ببرید بیمارستان خدایی نکرده تب ب چهل برسه بچه تشنج میکنه

شاید داره دندون در میاره، البته من نمیدونم دقیقا ولی فکر کنم باید بهش پاراکید بدی.بذار بقیه هم بگن

احتمالا ویروس گرفته یهو تب کرده اگه تبش پایین نمیاد ببر بیمارستان یه آمپول بزنن براش

آااخی خدا الهی ، اگر نیومد پایین شیاف بذار واسش
بازم نیومد پایین ببر دکتر بنظرم

سوال های مرتبط