مرسی از همگی ❤️😘
آره من همون روز زایمان هم نداشت چیزی سینم بلافاصله بعد زایمان سینم آغوز اومد
از زمانی که سلول جفت از رحم جدا میشه شیر راهش باز میشه و تا هفت روز اول جا داره برای جاری شدن
عزیزم تحریک نکن سینتو زایمان زودرس میگیریا
منم قبل زایمان هیییییچ ترشح یا چیزی از سینم نمیومد ولی الان خیلی زیاد شیرم جاریه
الکی چرا استرس میدی به خودت
الان که شیرنمیادبه اون صورت زایمان کردی سینه شیرمیفته هرچقدنوزادمک بزنه بیشترمیشه شیرت الان دست نزن به سینه تحریکش نکن خوب نیست
اون خودش گاهی اوقات میاد ولی اصلا نباید بهش دست بزنی
من که از تول بارداری چیزی نیومد تازه از ۴ ماهگی به بعد هم سایزش تقریبا برگشته به قبل بارداریم و من خوشحالم☺️ امیدوارم واقعا همین سایز بمونه
چرا فشار میدی؟فشار دادن نوک سینه و ور رفتن باهاش باعث زایمان زودرس میشه .
به هیچ عنوان فشارنده زایمان زود رس میاره، بعد زایمان شیر میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.