۵ پاسخ

منم قبل زایمانم‌ هیچی نیومد ولی بعدش خداراشکر شیر اومد

عزیزم مگه باید حتما بیرون بیاد به وقتش وقتی بچه دنیا بیاد هورمون شیر خودش خود به خود شروع به ترشح می‌کنه
من میبینم خیلی از مامانا هی با سینه هاشون ور میرن فشار میدن

منم هیچی ندارم دکتر سینه هامو دید گفت سنگینه از شیر بچه میاد میک میزنه شیر میاد

چرا باید بیاد
بعد زایمان میاد دیگ
سه روز بعد زایمان
سه روز اول باید بعد اینکه خوب مک زد شیر خشک بدی با سرنگ

منم همینطور🫠

سوال های مرتبط