قطره پاراکید دادم استفراغ کرد کی میتونم دیگه بدم

۲ پاسخ

شیاف بزن هر ۶ساعت اگر که تبش شدیده

دیگ نده شیاف بزار …. در مواقع استفراغ اگه تب داره شیاف میزارن

سوال های مرتبط