آب جوشیده بهترینه هر چقدر میتونی اب جوشیده بده
من از اول تا الان آب تصفیه رو میجوشونم میدم
من والا خیلی وقته ازاب شیر میدم😐
من نمیجوشونم
همیشه که آبجوش سردهمزاه آدم نیس
عادت بده به آب تصفیه یا آب شیر
من از ۹ ماهگیاب شیر میدم البته اب تصفیه اس
من از دکتر دخترم پرسیدم گفت اگه اب تصفیه کن دارین اشکالی نداره ولی اگه ندارین اب رو بجوشون
من حتی مال آب تصفیه کن رو هم میجوشونم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.