سلام بیمارستان فاطمه زهرا کرمان کسی عمل کرده؟

۳ پاسخ

من زایمان نبودم
ولی برای یه عمل دیگه رفتم فاطمه زهرا کرمان
خیلی رفتارشون با مریضاشون خوب بود
خیلی زود زود سر میزدن می‌پرسیدن مشکلی چیزی داریم یا نه

من نوبت دارم برا اخر هفته😢😢😢

کرمان نیست گلم سیرجانه بیمارستان از لحاظ تجهیزات اوله قوم و خویشاوندان هم عمل کردن گفتن خوبه ولی بازم یسریا ناراضی بودن نمیدونم یا پرستاران یادکتراش

سوال های مرتبط