۲ پاسخ

بچه من که هیچی نمی خوره عق می زنه وگریه می کنه

سلام به نظرم با بادامش مشکل دارن چون دختر من برنج تنها رو خیلی بهتر میخوره

سوال های مرتبط

مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی