خانومای هم هفته چه مکمل و داروهای می‌خورید؟!


#نینی#گهواره#دخمل...

۳ پاسخ

پرگمام . ویتامین دی .امگا سه . کلسیم .ففول . آسپرین

از انومالی تا الان من اینارو میخورم
پرگمام، کلسی شور، فروفورت دئودنال، اسپرین

پرگمام کلسیم بیوتین

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ندیم مامان ندیم هفته سی‌وششم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری