خانوما توی شیردهی لیزر موهای دست و پا ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

ضرر نداره
چون تو شیردهی و ۶ ماه اول تولد ، ملدر تعقیر هورمون زیاد داره میگن شاید خوب جواب نده

ضرر نداره اکثرا لیزر نمیکنن چون هورمونات بهم ریخته بعد قطع شیردهی برمیگرده برا همون بعد شیردهی جوابدهی بهتره و هزینتم ننداختی دور

ضرر نداره ولی تاثیری نمیزاره
چون وقتی از شیر بگیری هورمونات بهم میریزه
صبر کن وقتی از شیر گرفتی برو

منم میرم چهار جلسس

سه جلسه ست میرم هیچ ضرری نداره

بله کلینیک ها وقتی تو دوران شیردهی باشین انجام نمیدن

من پرسیدم کفتن نه فقط باید بعد از زایمان پریود شده باشی

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱۴ ماهگی
مامان آریام 🥰 مامان آریام 🥰 ۱۴ ماهگی