۶ پاسخ

بردینش دکتر؟
برای پسر منم همینطوره
خون توش مونده
نمیدونم دکتر ببرم یا نه

اینا خونه توش خشک شده ناف دخترم همینجوری بود بردم دکتر پماد تتراسایکلین چشمی داد روزی ۳بار زدم خوب شد نباید به پوشک یا لباسش بخوره

ناف دختر منم همینطوریه کمی هم خونی میشه لباسش

چیزی نبند بزار هوا بخوره 😬

التهاب داره گمونم

اره عزیزم هیچی نبند و چیزی هم نزن بهش

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان گونش مامان گونش ۱ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان آنیسا و آوینا😍 مامان آنیسا و آوینا😍 ۴ ماهگی