۴ پاسخ

منم یادگاری بر میدارم

وای من هنو داخل ساکمه 🥰🤣

من تو کمد فعلا گذاشتمش تا وقتی که بزارمش تو چمدون

نگهش ندار بندازش تو پارک یا مدرسه

سوال های مرتبط

مامان قرتی خانوم مامان قرتی خانوم ۱ ماهگی
مامان آنیسا و آرکان مامان آنیسا و آرکان ۴ ماهگی