۳ پاسخ

نه اگه منظم بخوری من ۸ماهه میخورم

من ۲ ماهه میخورم هرماه قبل پریود یه بی بی چک میزنم به شدت میترسم باردارباشم با قرص😂😅

یکی از فامیلامون قرص میخوره بعد پشت سرشم قرص سردرد میخوره که ال دی رو فاسد میکنه دیگ بعد ماه بعد میفهمه حاملس😁

سوال های مرتبط

مامان شاهان و لیان🥹 مامان شاهان و لیان🥹 ۳ ماهگی
مامان سمیه کاوسی مامان سمیه کاوسی ۱ سالگی