مامانا کدومتون۳۷هفته وچند روز زایمان کردین یا نوبت‌داده؟

۴ پاسخ

الان تو میخای ۳۷ زایمان کنی ؟ مگ الان ۳۷ هفته نیستی؟

دکتر من اصلا زیر ۳۸ و ۴روز نمیده خودمو کشتم و شرایطم سخت بود با هزار خواهش تمنا ۳۸ و دو روز قبول کرد که دخترم همراهی کرد دو روز زود تر بدنیا اومد 😄

منم میخام ۳۷ زایمان کنم اگ دکترم قبول کنه
از بچه ها پرسیدم زایمان کردن و بچشون دستگاه هم نرفته

من ۳۷و ۳ روز زایمان کردم عزیزم

سوال های مرتبط