۲ پاسخ

اموکسی دادم واستامینوفن ولی امشب خیلی اذیته هرچنددقیقه یباربیدارمیشه نمیتونه راحت بخابه

من پارا‌کید میدم برای گلو و سرماخوردی
ولی اینکه میگی تب داره شاید عفونت هم داره ک باید چرک خشک کن داد

سوال های مرتبط