فقط پستونک بچه من عمق فاجعه بود دکتر گفت پستونک بده تا دادم اصلا اب رو آتیش بود برو یه پستونک صفر بگیر و بده بهش
کولکیز خیلی خوبه دختر منم کولیک داشت ماست دوغ شیر سیر کاهو نخور اصلا
قطره دایمتیکون
کولیکز
قطره های خوبی هستن
کولیک از چند ماهگی شروع میشه
شکمشو گرم کن با پارچه نخی ببند
عرق کاکوتی در حد یک قطره بریز ته حلقش آب رو اتیش
شکمشو با روغن زیتون در جهت عقربه ساعت ماساژ بده ،پسر منم داشت تا ۴ ماهگی خوب شد،شیر خودتو میخوره ؟
آخی درکت میکنم منم پسرم کولیک داشت ...صدای سشوار براش دانلود کن ...شکمش رو جهت عقربه های ساعت با روغن زیتون ماساژ بده...پاهاش رو بده تو شکمش باد شکمش خالی شه...بزار تو ماشین ی دور بزنید آروم میشه اگه ماشین نداری بزار لای پتو دو نفری تکونش بدید انشالله آروم میشه
چرا قطره نميدين؟؟اينهمه قطره هست دختر منم كوليك داره اول قطره كوليف ميدادم الان دكتر كوليك ايز داده
فقط زمان😭
قنداق کن پستونک بده صدای نویز سفید بزار گرمش کن و بغلت بگیر تا شکم وکمرش گرم بشه
بخدا بره منم اینجوریه شب وروزم نداره کلافه ام راه کاریم نداره خدامیدونه تاکی هست
گرمش کن لباس راحت وگشادتنش کن گای هم دوسه دا تیکه کوچولو نبات داغ بهش بده اندازه لوبیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.