هم هفته های من بیایید از علائمتون بگید

۸ پاسخ

درد استخوان واژن و کشاله ران یجوری که بلند شدن سختمه پهلو به پهلو شدن تو خواب عذااااب،رفلاکس معده

دنده درد .لگن درد.تنگی نفس.ورم مچ پا.درد پریود گهگاهی.اصلا نمیتونم موقع خوابیدن بچرخم.😐😂

کمردرد شدید بیخوابی دستشویی هردم

کمر درد ،پا درد بعضی وقتام زیر دلم سفت میشه

رفلاکس. گرفتگی عضلات شکم. لحساس سنگینی و فشار روی مثانه و پایین شکم. راه رفتن دشوار

هیچ علائمی ندارم با اینکه ورزشم میکنم یعنی تا این لحظه از بارداری حتی یکبار هم انقباض و سفت شدن شکم رو تجربه نکردم 😑🤦 حس میکنم اصلا این بچه قصد اومدن نداره

کمرسیخ میزنه
سنگیین
بی خواب
دسشویی دم ب دقع

خودم تنگی نفس. بی خوابی. غذا نمیتونم زیاد بخورم سنگین میشم.. هر چند روز یبارم تنقباض کوتاه

سوال های مرتبط

مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۴ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ ماهگی