یه قاشق چایی خوردی و با ۱لیوان آب مخلوط کن بذار رو گاز روشعله ملایم هم بزن تاشبیه ماست رقیق بشه بعد ک ازحرارت افتاد شیر خودت یا شیر خشک بهش اضافه کن من خودم چون دخترم وقتی شیر قاطی میکنم رفلاکسش بدتر میشه شیر دیگ نمیریزم
شکر و نبات و اینچیزام زیر ۱سال ممنوعه چیزی نریز
چون اگه شیرینشم کردی دیگ پوره ها و سوپا ک مزه ندارنو دیگ نمیخوره
همین ساده بهش بده تا سه روز بعدش حریره بادام بهش بده
برای شکر زود نیس؟
من يك سوم ليوان آب جوشيده ميريزم يك قاشق آرد برنج يكً چهارم همون قاشق شكر قهوه اي هم ميزنم رو حرارت ملايم تا سفت شه از دما كه افتاد شير خومدمو(شير خشك)بهش اضافه ميكنم تا رقيق تر شه،من ابو بيشتر ميريزم كه جوش زياد بزنه آرد برنج خام نمونه؟ازروش به اندازه اي كه ميخوام برميدارم شير اضافه ميكنم كه فرداشم بموون؟ولي فقط ٢٤ ساعت نگه ميدارما
ی قاشق کمتر آرد برنج بذار با آب بپزه مزه کن اگه زیر دندونت نرم شد خوبه ی تیکه نبات و آسیاب کن بریز یکم هم شیر خشک بریز بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.