قد و وزنش که خوبه
اره زینک برای اشتهاهم عالیه ..من ندادم ولی زیاد دیدم میدن
این خیلی شربت خوبیه دکتر من همین میخوره ازوقتی بهش دادم خداروشکر غذا که قبلا میخورد ولی وزن نمیگرفت اینو دادم وزن گرفت
قد و وزنش که بالای نموداره چه نیازیه
آره خوبه زینک
وزنش ک خوبه
اینو گرفتم خارجی مناسب یک سال ب بالا ۴۸۰تومن
عزیزم منم عصری دکتر به پسرم زینک داد
نمیدونستم خارجیش هم هست
ممنون میشم عکس بفرستین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.