نه ایرادی نداره....به پهلو بخوابونش فقط ک اگه بالا اورد نره تو راه نفسش
سر دست بخوابونش عزیزم
توخوابم میتونی بگیری اروغشو
اگه بعدش دلدرد نمیگیره مشکل نداره
منم ی وقتی بچه رو قنداق ک کردم ک خوابه بیدار ک میشه شیر بهش میدم همین جور میخوابه دیگه بیدارش نمیکنم ک اروغشو بگیرم چون بیدار میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.