۵ پاسخ

نه ایرادی نداره....به پهلو بخوابونش فقط ک اگه بالا اورد نره تو راه نفسش

سر دست بخوابونش عزیزم

توخوابم میتونی بگیری اروغشو

اگه بعدش دل‌درد نمیگیره مشکل نداره

منم ی وقتی بچه رو قنداق ک کردم ک خوابه بیدار ک میشه شیر بهش میدم همین جور میخوابه دیگه بیدارش نمیکنم ک اروغشو بگیرم چون بیدار میشه

سوال های مرتبط