خانما بچه های 4_3سالتون رو چه کلاسهایی میبرید؟

۷ پاسخ

کلاس بازی و ورزش.موسیقی.سفال

یوگای مادر و کودک ،سفال،نقاشی

ای مت

فعلا فقط اسکیت

تکواندو....امروز هم قرارع کلاس شنا ثبت نامش کنم

یه کلاس نقاشی و خلاقیت هس هفته ای دوروزه فعلا اونجا میبرم بازی میکنن نقاشی میکشن مربیشون قصه میگه یه کتابم دارن بعضی اوقات از رو اون کار میکنن

مهد مهارت اجتماعی

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۴ سالگی