۷ پاسخ

ممنون

ماه پیش رفتم
600 ویزیت
300 نمونه برداری
1400 آزمایشگاه

من دکتر ۴۰۰گرفت آزمایشگاهم۶۰۰گرفت ازم

من پارسال انجام دادم
300 دکتر گرفت برای نمونه (غیر از ویزیت)
۵۰۰هم آزمایشگاه
درد هم نداره

منم باید بدم همش تنبلی میکنم

منم امروز آزمایشگاه نمونه رو بردم یک نیم ازم گرفت

من تازه انجام دادم ۲تومن تموم شد

سوال های مرتبط

مامان مامانِ مَسیحا🥹❤️ مامان مامانِ مَسیحا🥹❤️ ۳ سالگی
مامان مامانِ مَسیحا🥹❤️ مامان مامانِ مَسیحا🥹❤️ ۳ سالگی