ممنون
ماه پیش رفتم
600 ویزیت
300 نمونه برداری
1400 آزمایشگاه
من دکتر ۴۰۰گرفت آزمایشگاهم۶۰۰گرفت ازم
من پارسال انجام دادم
300 دکتر گرفت برای نمونه (غیر از ویزیت)
۵۰۰هم آزمایشگاه
درد هم نداره
منم باید بدم همش تنبلی میکنم
منم امروز آزمایشگاه نمونه رو بردم یک نیم ازم گرفت
من تازه انجام دادم ۲تومن تموم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.