منم الان یه هفته است همینجوری درد دارم ولی خبری نیست باید شدید و جوری باشه که بگیره و ول کنه ولی منم یه سره ست مثل پریودی این مال زایمان نیست
اگر دردش ثابت هست زایمان نیست
ولی درذ زایمان قاصله های مشخص داره و به مرور فاصله ها کمتر و شدتش بیشتر میشه
اگه منظم شد یعنی موقع زایمانته دردش رفته رفته زیاد میشه با فاصله زمانی منظم
اگ تحرک نینیت کمه برو ان اس تی بده
انقباضات حتما شروع شده اگر میتونی برو ی آن اس تی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.