۸ پاسخ

عزیزم منم اینطوری شدم انقد ک رفتم بستری شدم ....فقط مایعات زیاد بخور چند تا سرم باید بزنی که حجم مایع بدنت بره بالا برو بیمارستان که بچه هست بگو بخش زنان بستری بشی کنار بچه هم هستی خودتم سرم میگیری خوب میشی

مبارکه عزیزم.ازعطاری روغن بنفشه کنجدی بگیرین تو هرسوزاخ بینی بچکون براسردرد عالیه.خون ازدست دادین کم خون شدین.درد کشیدین.استرس داری همه اینا عاملش هست.دوش بگیر سرتو خشک کن سشوار بگیر .نزارموهات خیس باشه.قرص بخور چشاتو با چیزی ببند تو یه محیط تاریک بخواب انشالله خوب میشی

تنفسش هم درست میشه نگران نباش

سردردت طبیعی هست حتما سرت تکون دادی. مایعات زیاد بخور. نسکافه بخور. چای چون کافئین داره

عکساتو با آتلیه آنلاین من عکساتو آتلیه ای کن. انجام انواع ادیت بارداری نوزادی کودک ماه‌گرد تولد خانوادگی مناسبتی. نمونه کار روبیکا09043693316 قیمت مناسب

بمون خونه استراحت کن تا سرپا بشی، اگر شیرداری و میشه بهش شیر داد بهت میگن شیرتو بدوشی بفرستی بیمارستان ، اگر هم الان شیر نمیتونه بخوره یا شیر نداری خودتو اذیت نکن استراحت کن تا حالت بهتر شه بعد میری پیشش

عزیزم یک قرص سردرد بخور یا قهوه یا کاپوچینو بخور

چرا همه تو گهواره اکثرا بچه هاشون بخاطر تنفس تو دستگاهن آخه 😞

سوال های مرتبط