سلام مامانا بعد زایمان شکم تون و با چی بستید قشنگ جمع شد؟

۲ پاسخ

من هیچی چون شکم نداشتم کلا سر یه هفته
ولی خواهرم گن آنچری بست داره جمع میشه شکمش
خودمم خریدم ولی استفاده نشد برام چون شکم ندارم

من گن بستم جواب نداد خودم کش پهن ۴۰ سانتی خریدم اندازه دور شکم‌گرفتم بهش قزن دوختم خیلی محکم تر از گن بود بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی