۵ پاسخ

یکیش اینه

تصویر

نمیدونم رفلاکس هست یا نه قبلش برده بودم دکتر گفت دلدرده دوتا قطره داد

اگر مطمعنییی سرما نخورده ممکنه ریفلاکس باشه علاعمش خس خس سینست ببر متخصص اطفال بهتره

انشالله که آلرژی نباشه😔

رفلاکس هم داره؟

سوال های مرتبط