۳ پاسخ

مه فداتشم هرکسی خونریزیش فرق داره.بعدزایمانم ک جفتت خارج شده و شکمتم فشاردادن

سنو دادی یموقع چیزی از جفت تو شکمت نمونده باشه خدای نکرده؟ چون میگی قطع شده لکه بینی داری اینو میگم

سزارین یا طبیعی ؟

سوال های مرتبط