یه هفته
معمولا بعد سه چهارروز تاخیر نشون میده بیبی چک. اول بزن بعد برو ازمایش
بعد هشت روز بزن عجله نکن
۲ روز تاخیرم ۵ امی رو زدم منفی کلا یکی هاله انداخت
تست کلا نزن چون درست در نمیاد و خیلی نا امیدت میکنه من زدم از بعد یک روز بع مدت هشت روز پشت هم اخریش یک خط کمرنگ بود بازم معلوم نبود فکر کردم توهم زدم چون امیدم داشتم از دست میدادم رفتم تست دیدم چهار هفتمه. فقط برو بتا ازمایش بده صبح بری عصر اماده خیالتک راحت تر
برا من که ۸ روز تاخیرم بودم هاله انداخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.