۴ پاسخ

سلام آیدا خوبی کجا بودی دخترت خوبه
خدا بد نده حتما برا دندونشه

نیم درجه خودت اضافه کن میشه دمای بدنش
اون کلاهه روی سرش؟ اونارو دربیار بهش یکم آب بده و پاشویه کن

این دما سنج باید نیم درجه ام خودت اضافه کنی
لباسش کم کن پاشویه کن میاد باید ایشالا

از زیر بغلش گرفتی؟
اگه میگه ۳۸ یا پاشویه اش کن یا بهش استامینوفن بده یک ساعت دیگه دوباره چک کن

سوال های مرتبط

مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی