۶ پاسخ

من زدم دخترم شکر خدا خیلی هم خوبه
دلیل اینکه بعد واکسن تب می کنن اینه که بدن داره با ضعیف شده ویروس میجنگه
چرا واکسن ضعیف شده اون بیماری هس؟
تا سیستم ایمنی اون بیماری رو تو حافظه سلول های ایمنی که با ویروس ها مبارزه می کنن نگه داره تا وقتی خود ویروس اون بیماری وارد بدن میشه و قویه بدن از قبل بلده چطوری از بین اش بره و باعث نمیشه سلامتی بچه هامون تهدید بشه
وگرنه اصلا چرا واکسن ها درست شدن اگه نیاز نبود بزنیمشون
چنتا مقاله علمی معتبر تایید شده راجب واکسن ها و عملکرد سیستم ایمنی بخون
یکمم راجب توهم توطئه تحقیق کن

تب داره سرش داغه ، تا بغلشم میکنم گریه میکنه

من زدم خداروشکر مشکلی نداشت فقط گریه همون موقع واکسن زدن بود

من دیروز زدم، ی چند ساعتی پاش درد میکرد گریه میکرد، بعدش خوب بود، در طول شبم تب خفیف داشت ک با دستمال مرطوب کنترل شد

منم صبح باید ببرم بزنه دخترم استرسشو دارم

من امروز زدم واکسن چهار ماهگی شو خوبه اذیت نکرد تبم نداره الانم خوابه

سوال های مرتبط