۸ پاسخ

منم چند روز پیش زدم ۲ماهگی خیلی سنگین بود

من شنبه زدم
و رسما باید برم خ خودمو به تیمارستان معرفی کنم
خیلی داغون شدم😭😭

من دیروز واکسن دخترمو زدم

منم تازه زدم

یکشنبه چهارماهگی زد

آره من دیروز زدم

من پنج روز دیگه باید بزنم

اره پسر من زد دوماهگی

سوال های مرتبط