۶ پاسخ

منم پرستار معاینه کرد دردام شروع شده و همش یه چیزایی مثل ژله قهوه ای و قرمز ازم میاد 2 سانتم بازم. ولی سر بچم گفتن خیلی بالاس. حالا باید مواظب باشم زایمان نکنم تا شنبه به بعد زوده الان

آره دیگه درد اصلی
فاصله زمانی کم شد برو بیمارستان
الانم اگر کار نکرده داری مثل شیو کردن حموم رفتن انجام بده سشوار کن آرایش کن برو بیمارستان

دیگه شروع کن ورزش و اسکوات و دوش آب گرم و رابطه و گل مغربی

دقیقا چن وقتته ب من گفته ۳۹ هفته و ۵ روز برم دیر نیست اون موقع برم؟؟

بله

اره دیگ اخرین هفته ات هس دردات بیشترشدبایدبری بیمارستان لکه هم داری ازعلایم زایمان

سوال های مرتبط