مامانا فشارم رو۱۴هست خطرناکه؟

۶ پاسخ

آره خطر داره مراقب باش

آره عزیزم بالاس باید کنترل بشه

به من گفتند ۱۲ هم زیاده

راستش من فشارم همیشه بالاهست قرص هم میخورم دوسه روز دیگ زایمان طبیعی دارم ختم بارداری زده دکتر.ببین دکترت چی میگه

بالاست

بله که خطریه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری