فشارم ۱۳ونیمه خطرناکه ؟

۸ پاسخ

یکم بالاس

دم مرزه احتیاط کن

من با ۱۳ بستری بودم

یکم استراحت کن بعد دوباره بگیر ابم زیاد بخور
چیز نمکی نخور

یه ذره زیاده

دارو نداده دکترت؟

یه کوچولو بالاعه

بله باید بری بیمارستان دکتر ب من اینو گفت

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی
مامان نورا دخملم مامان نورا دخملم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری