واکسن ۶سالگی داریم
این واکسن میگن میشه از ۵سالگی هم بزنید
برای کلاس اول میزنن
من بچم پنج ساله زدم عیب نداره ...پسرمم چون نیمه اولی باید بره پیش تابستون میبرم میزنمش عیب نداره ۵ سال به بعد میزنن
بعضی بهداشت ها بعد ۵ سال میزنن
اون برا کلاس لوله گلم برا هفت سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.