۷ پاسخ

مبارکش باشه تولد دختر من ۱۱اسفند بود ولی بخاطر جنگ نتونستم براش جشن تولد بگیرم و خیلی دلش می‌خواست

خیلی عالی شده

ای جانم عزیزم شاد و سربلند یاشه همیشه

مبارک باشه آفرین عزیزم

آفرین مادر نمونه

مبارکش باشه عزیزم انشالله جشن فارغ التحصیلیشو بگیری


😄 فقط یه سوال برام پیش اومده... هم فتیر هم کیک؟ قند خونتون میره بالا😄
کاش اون چندتا ژله ک جلو هست و رنگش متفاوت تره رو پشت میذاشتی... اونایی ک یک رنگ هستن رو جلو میذاشتید تا همرنگ باشن و عکس قشنگتر باش
😄 کیک هم بهمون اموزش بده چطور درست کردی

عزیزم تولدش مبارک
کیکشم خیلی قشنگه

سوال های مرتبط