مبارکش باشه تولد دختر من ۱۱اسفند بود ولی بخاطر جنگ نتونستم براش جشن تولد بگیرم و خیلی دلش میخواست
خیلی عالی شده
ای جانم عزیزم شاد و سربلند یاشه همیشه
مبارک باشه آفرین عزیزم
آفرین مادر نمونه
مبارکش باشه عزیزم انشالله جشن فارغ التحصیلیشو بگیری
😄 فقط یه سوال برام پیش اومده... هم فتیر هم کیک؟ قند خونتون میره بالا😄
کاش اون چندتا ژله ک جلو هست و رنگش متفاوت تره رو پشت میذاشتی... اونایی ک یک رنگ هستن رو جلو میذاشتید تا همرنگ باشن و عکس قشنگتر باش
😄 کیک هم بهمون اموزش بده چطور درست کردی
عزیزم تولدش مبارک
کیکشم خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.