۷ پاسخ

فقط بگرد تفنگی پیدا کن تا بچه بخواد بفهمه چی شد سوراخ میشه گوشش آنژیوکت مثل روش سنتی قدیم ی بار با سوزن سوراخ میکنن بعد باز درد گوشواره گوش کردن هم داره در کل خیلی بده

من ماه پیش تفنگی سوراخ کردم همون موقع بود فقط که یکم گربه کرد بعدش تموم شد. اصلا درد نداشت بعدش. تا یه هفته هم گفت تترا بزن و سه روزم گفت حموم نبرم. بعد یه هفته هم گفت گوشواره خودشو بنداز که من بعد سه روز که از حموم آوردم گوشواره خودشو انداختم. ایزی ایزی تامام تامام. خیلی راحت بود

من با انژوکت بردم خیلی راضیم کلا 10دقیقه اگر کریه کرده باشه
عفونتم نکردم اومدم خونه هم دیگه درد نداش هر چه دست میزد تو 4ماهگی بردم

دخترمن همون لحظه گریه کرد فقط بعدش مرتب چرب کن تا2هفته دیگه وقتی دست می گیری به گوشش دردش میادیکم ولی بی آرومی نداره

من که گوش دخترم رو سه ماهگی سوراخ کردم اصلا اذیت نشد گریه نکرد به روش تفنگی بود تا ی هفته روزای اول روزی سه چهار بار چرب کردم بعد چند روز روزی دوبار چرب کردم بعد ی هفته گوشواره بدل رو در اوردم طلا انداختم دیگه یکی روز بعد طلا رو چرب کردم بعد تموم

آنژیو کت خیلی زودتر خوب میشه نهایت 3 چهار روز فقط مرتب پماد چشمی بزن

منم میخام ببرم میترسم ..بعد شما چ‌روشی ببری

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی
مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی