۵ پاسخ

منم کیدیزول دادم دقیقا بچم اینجوری شد جهشی بالا اورد حتی از بینیش، دگ ندادم😑

زود نبود کیدیزول دادی؟؟؟ دکتر تجویز کرد؟؟
یادمه یه ماهگی مجاز نبود
شاید من اشتباه میکنم
مشکلش چیه

عزیزم‌منم پسرم اینجوری بود از یکی تو داروخانه پرسیدم گفت بهش نمیسازه.سعی که اگه ۳۰ تا شیرهم بهش میدی اروم بده یعنی ۳۰تا بساز تو ۴ یا ۵ بار بهش بده.مثلا ۵ تا دادی بلندش کن یکم بذارش رو شونت بزن پشتش دو ثانیه مثلا بعد دوباره بهش بده.
این راهکار خیلی خوبه دعامم میکنی

😂😂😂خانوم خنکه

رفلاکس کرده
اگر زیاد جهشی بالا میاره ببر دکتر

سوال های مرتبط