اره من شیره از همون پنج شش ماهگی میدادم نه خیلی زیاد دیگه از هفت ماه دو قاشق کوچیک تو فرنی ریختم
من از ماه پنجم شیره انگور دادم دکتر گفت اگه میخوره اشکالی نداره چایی دوست داره ب جای چایی شیره انگور تو اب جوش حل می کنم میدمش زعفران هم تو غذاهای خودمون هست انگشتی میدمش میخوره ولی جدا واسه خودش نمی دونم
مامان یه سوال کوچولو 👀💛
نینیتون چی میخوره که هم خوشمزه باشه هم مقوی؟ 🤔🍲
من توی کانالم کلی ایده غذای سالم و خوشگل برای کوچولوها میذارم 😍
از پوره و سوپ گرفته تا میانوعدههایی که بچهها عاشقش میشن 👶🏻✨
🎁 یه هدیه هم دارم برات:
برنامه غذایی اختصاصی یه روزه کاملاً رایگان، بر اساس سن و شرایط نینیت 😍👌🏻
اگه خواستی یاد بگیری چی بدی که بچهت هم بخوره هم وزن بگیره 👇🏻💕
بیا اینجا:
@ninifoodartam
یا بهم پیام بده:
@Atena_0422
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.