۲ پاسخ

ای بابا ،خواهر منم الان در این وضعیتم ،شش روز تاخیر چهار روز لکه بیتی، کلی علایم داشتم همش از بین رفت بی بی هم منفی ،حالا منتظرم پریودیرتشریف بیاره برم دکتر اونم ناز میکنه برامون .☹

منم کمر درد و پادردم شدید دارم
با شیش روز تاخیر نمی‌دونم می‌خوام پریود بشم یا نه 😭😭😭😭

سوال های مرتبط