آره عزیزم سه تا هست ولی یکی رو ترکیب میکنن تو دوتا پا میزنن پسر منم امروز واکسن زد دوتا هم خوراکی بهش داد
منم دوتا بود برا پسرم ،دوس ندارم جدید بزنم همون بهتر دوتا بود
قبلا ۳ تا بود یا بعضی از مراکز ۳ تا میزنند. اما دوتا رو تو یکی میزنن ترکیب میکنن . و یکی هم پای راست.
نه عزیزم دوتا میزنن تو پاش تو هر پا یه دونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.