خانما تو فرنی دخترم شکربریزم یا نبات؟

۶ پاسخ

ی کوچولو خرما.. سیب درختی پخته شده رو پوره کن قاطی کن یا موز له کن خوشمزه میشه
اینارو نخاستی ی کوچولو نبات سفید بهتره

من هیچی نمیریزم

خرما از همه بهتره هم شیرینه هم مقوی

هیچکدوم

هیچکدوم ولی اگه نخورد و خواستی بریزی نبات قد یه نخود بخاطر سردیش

هیچکدام

سوال های مرتبط

مامان شیدا و شایان❤💙 مامان شیدا و شایان❤💙 ۱ سالگی